Best Cases Stage

Best Cases Stage

EventContent 3

Verschillende gerenomeerde evenementen bureaus presenteren de Best Cases van de afgelopen jaren. Effectgroep brandXtension EventBureau.nl Bink Evenementen 12:00 – 12:30u BrandXtension Zo doe je dat: 3x prijs met een McFlurry op een tropisch eiland Daniëlle Brons is managing director en founder van brandXtension. Aan brandXtension werd door McDonald’s een merkervaring van ongekende omvang toevertrouwd: een tropisch eiland in…

Verschillende gerenomeerde evenementen bureaus presenteren de Best Cases van de afgelopen jaren.

Zo doe je dat: 3x prijs met een McFlurry op een tropisch eiland

Daniëlle Brons is managing director en founder van brandXtension.

Aan brandXtension werd door McDonald’s een merkervaring van ongekende omvang toevertrouwd: een tropisch eiland in Nederland gedurende 3 maanden. Nooit eerder gaf het merk een event de centrale rol gedurende een zomercampagne. Wat was de reden dat nu wel te doen, welke onverwachte (soms onaangename) uitdagingen kwamen hierbij kijken? Daniëlle geeft een kijkje achter de schermen, deelt de resultaten van de royaal bekroonde case en staat stil bij de opvolger.

Vanderlande Sales Managers Event 2018

Iedere 2 jaar organiseert Vanderlande voor alle Salesmanagers een 2-daagse bijeenkomst om samen vooruit te kijken en geïnspireerd te raken. Ook fun mag hierin niet ontbreken. Dit jaar was de opdracht dit uit te voeren met als thema storytelling. Eventbureau.nl creëerde het concept, produceerde de content en voerde het evenement uit. 2 dagen om trots op te zijn! Zien hoe wij dit hebben aangepakt? Kom langs en luister mee.

Unit 4 – Global Sales Kickoff – Malta

Tijdens de jaarlijkse aftrap van het internationale software bedrijf Unit4 dat haar wortels in Nederland heeft, werden 400 mannen en vrouwen uit de salesforce meegenomen in de strategie, de visie en de targets voor het nieuwe jaar. Een nieuwe sales-methodiek en strategie werd gepresenteerd. Hiervoor ontwikkelden we een spel met de belangrijkste competenties in de hoofdrol. Het werd gespeeld in de oude stad Valetta inclusief 5 mini presentaties op indrukwekkende plekken. De content, kennis, informatie en fun gingen hand in hand. We vertellen je graag hoe wij content tot leven brengen. BINK is de naam!

HP Nederland B.V. is leading op het gebied van pc’s, printers en (printer)beveiliging, en wilde een uniek eventconcept dat voldeed aan die standaard. Een event dat de relatie met haar klanten en prospect écht versterkt. Een domein claimen dat nog niet geclaimd is, gegoten in een jasje dat nog niet eerder ontworpen is.

Meer weten over het eventconcept dat effectgroep heeft ontwikkeld voor HP?
Kom dan naar de Best Cases Stage om 15.00 uur.

X