De Kracht van Communities

Een goede community zorgt voor trouwe fans!

Met een eigen community creëer je vertrouwen bij je doelgroep en bouw je online aan relaties. Het is dan ook een belangrijke marketingtool en hét grote geheim achter de groei en het succes van veel bedrijven. 
Maar hoe bouw je een succesvolle community?

Luister op 30 januari 2020 naar de verhalen van sprekers die zelf een succesvolle community hebben opgebouwd. Zij vertellen je alles over hoe ze dat gedaan hebben en hun marketingstrategieën tijdens het congres De Kracht van Communities”. In een paar uur tijd krijg je ontzettend veel praktische tips die je direct kunt toepassen voor je eigen ‘marketingplan 2.0’.

Koop nu jouw toegang tot het congres “De Kracht van Communities”.

Tijd: 10:30 tot 13.30u 

4.5/5
"Het congres was een inspirerende start van de Summit."
Event & Hospitality professional
Port of Rotterdam
hans janssen

Eventmarketing: De Geheime Code voor een Volle Zaal

Het vullen van je event is één van de pittigste taken van je werk. Hoe doe je dat? 

Hans Janssen heeft er 15 jaar ervaring in en stond o.a. aan de wieg van hét marketingsucces in seminarland: MBA in één dag. En wat dacht je van Obama in Nederland! Hans geeft een onverbloemd kijkje in zijn marketingkeuken. Wat moet je wel doen en waar kun je morgen al mee stoppen? 

Niets is zo moeilijk als makkelijk zalen vullen!
Hans Janssen

Hans Janssen

Oprichter DenkProducties

The Media Nanny

Als eerste Nederlandse vrouw ooit is ze opgenomen in de prestigieuze ‘Billboard Dance Power Players’-lijst. José Woldring staat met haar bedrijf The Media Nanny aan de top van de internationale dance-industrie en verzorgt de PR en marketing voor artiesten van wereldfaam. 

Graag deelt zij haar inspirerende ondernemerstips en tijdens het congres zal Jose door niemand minder dan Art Rooijakkers geïnterviewd worden!

Jose Woldring & Art Rooijakkers

The Media Nanny

COMMUNITY IN BEWEGING

Hoe creëer je een community, hoe houd je ze gebonden en breng je ze in beweging?
Bij BEAM hebben we door de jaren heen een hele hechte community opgebouwd (ze komen taarten brengen, zeggen dat ze van ons houden en beantwoorden massaal oproepjes).
Ondertussen zijn alle medewerkers al geswitcht, maar de sterke band blijft. We verkopen heel Ahoy vol tijdens de EO-Jongerendag en bijna iedereen loopt in een BEAM-trui. Wij denken dat het door 1 ding komt: liefde en inlevingsvermogen. Daar komen Bas en Anouk graag meer over vertellen.

Bas Derks en Anouk Wiltink

BEAM

WIJ ZEGGEN WAT JIJ DENKT, MAAR NIET DURFT TE ZEGGEN.

Ook het verhaal van RUMAG begint net als vele andere verhalen, met het beruchte ‘ergens in een zolderkamer’ sprookje. Want in 2014 begint Thijs van der heide ergens in Enkhuizen in zijn zolderkamer – oke, in zijn woonkamer – met het RUMAG. Niet wetende dat dit (eigenlijk niet zo) onschuldige idee zal uitgroeien tot een media-imperium en zijn leven voorgoed zal veranderen. 

Hoe dit allemaal begon?
Dat begon al bij Thijs, die de drang voelde om content te creëren, zijn grootste passie en talent. En wat is er dan, voor een 25 jarige man, meer voor de hand liggend dan content gebaseerd op de stoute interesses van zijn leeftijdsgenootjes en hemzelf? Seks, drank, drugs, feesten, noem maar op. Content volledig gebaseerd op de visie waar het merk tegenwoordig nog steeds op steunt: 

Wij zeggen wat jij denkt, maar niet durft te zeggen.

RUMAG

Oprichters

Dagvoorzitter

Maartje Blijleven weet als geen ander hoe je succesvolle communities opbouwt.
Als oprichter van We love communities en mede-oprichter van de IncludeNow brengt zij de ervaring mee die het congres naar een volgend plan gaat tillen.

Maartje Blijleven

Auteur van We Love Communities & Community Expert

TICKETS

OPDRACHTGEVERS

*Ticket is alleen voor opdrachtgevers binnen de evenementen industrie. Hier vallen locaties en cateraars niet onder. 

€97

TICKETS

€197

PODCAST

Kom alvast in de stemming

Luister alvast naar de DenkTank podcast met de meester van het overtuigen: Robert Cialdini.